Klachtenregeling
Jouw mening telt
Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk sta jij als patiënt daarbij centraal. Jouw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heb je een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag.
Je hebt een klacht, wat nu?
Vervelend dat je een klacht hebt. Wij vinden het belangrijk van jou te horen als je niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om jouw klacht samen met je op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt je hier lezen wat je vervolgens kunt doen.
Vragen of klachten over de rekening?
Jouw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die je van jouw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. Je vindt de contactgegevens van jouw zorgverzekeraar op je zorgnota of op je polisblad.